Predstavitev
RAČUNOVODSKE STORITVE
Osnovna dejavnost PRIMA računovodskih storitev je nudenje računovodskih storitev mikro, malim in srednje velikim podjetjem, zasebnikom, zavodom in društvom. Storitve prilagodimo značilnostim posamezne organizacije, panoge v kateri delujejo ter načinu in obsegu poslovanja.
Prave informacije ob pravem času so ključnega pomena za vaše dobre poslovne odločitve in podporo vodenju vašega podjetja. Vodenje podjetja s pravimi informacijami podjetju prinese višjo dodano vrednost in nadpovprečen uspeh. Nudimo učinkovito podporo poslovnemu odločanju s katerim boste sprejeli prave odločitve za večjo rast in konkurenčnost vašega podjetja.
Z nenehnim formalnim in neformalnim izobraževanjem zaposlenih stremimo k najvišji kakovosti in delovanju skladno s slovenskimi računovodskimi standardi in ostalo veljavno zakonodajo. Poslujemo v skladu z visokimi etičnimi in moralnimi standardi. Uspešno združujemo strokovna in poslovna znanja in vam nudimo celovite rešitve po vaši meri.
Naloge nudenja računovodskih storitev ne jemljemo zgolj kot servis za knjiženje poslovnih dogodkov in servis za pravočasno ter zakonsko skladno oddajo dokumentacije, temveč kot servis uspešnemu poslovanju, upravljanju in razvoju vašega podjetja.
POSLOVNO SVETOVANJE
Poslovno svetovanje dopolnjuje nabor ostalih storitev, ki jih nudimo. Poslovno svetovanje nudimo tako novo ustanovljenim, kot tudi že delujočim malim in srednje velikim podjetjem.
Pri opravljanju računovodskih storitev se vsakodnevno srečujemo s poslovanjem podjetij različnih dejavnosti, različnimi poslovnimi procesi ter različnimi težavami s katerimi se podjetniki srečujemo v vsakdanjem poslovanju.
V eno celovito rešitev uspešno združujemo strokovna ter poslovna znanja in izkušnje iz različnih področij.
E-RAČUNOVODSTVO
Zavedamo se učinkovitosti uporabe najsodobnejših orodij za podporo poslovanju, sledimo tempu razvoja računovodstva željam in potrebam svojih poslovnih partnerjev. Ponujamo vam sodoben način vodenja računovodstva v elektronski obliki.
E-računovodstvo omogočamo s pomočjo aplikacije za direktno povezavo z računovodskim programom. Obseg in delovanje programa prilagodimo vašemu poslovanju in vašim potrebam. Dostop do aplikacije je varovan preko uporabniškega imena in gesla ter posebne enkripcije podatkov. Aplikacija omogoča več-nivojski dostop do podatkov v sklopu pravic dostopa do podatkov in informacij za posamezne uporabnike ali delovne skupine.
BREZPAPIRNO RAČUNOVODSTVO
Možnost brezpapirnega računovodstva nam nudi tehnološko najnaprednejša aplikacija namenjena digitalnemu prejemu, upravljanju in arhiviranju vaše poslovne dokumentacije. Digitalni arhiv omogoča hiter dostop do vaše poslovne dokumentacije od kjerkoli in kadakoli. 24 ur na dan vse dni v letu. Za dostop do vaših dokumentov potrebujete le spletni brskalnik in dostop do spleta.
Vaša dokumentacija je ahivirana v skladu z najvišjimi varnostnimi standardi informacijskega arhiviranja. Onemogočen je kakršenkoli nepooblaščen dostop do vaših poslovnih listin in informacij, ki jih dokumenti vsebujejo. Vpogled v dokumentni arhiv je omogočen le pooblaščenim osebam z natančno določenimi pravicami za dostop in upravljanje z dokumentacijo. Do dokumentnega arhiva se dostopa preko varne povezave z uporabniškim imenom in geslom ter varnostnim certifikatom. Vsak vpogled v poslovno dokumentacijo je sledljiv in časovno žigosan z revizijsko sledjo.
POVPRAŠEVANJE
Uspešen podjetnik kot ste vi, se zaveda, da urejene poslovne knjige niso le minimalna zahteva po izpolnjevanju zakonskih zahtev temveč ogledalo poslovanja uspešnega podjetja. Dober nasvet računovodje ni le tisto priganjanje po pravočasni dostavi dokumentacije zaradi sledenja zakonskih rokov, temveč dobra popotnica k pravi poslovni odločitvi.
Izbira servisa, ki bo skrbelo za vodenje vašega računovodstva ni odločitev, ki bo kratkotrajno vplivala na vaše poslovanje, je odločitev dolgoročnega pomena. Poslovno sodelovanje gradimo na dolgi rok in ta temelji na visoki ravni medsebojnega zaupanja. Poslujemo v skladu z visokimi etičnimi standardi. Vsebino poslovnega sodelovanja smatramo kot strogo poslovno skrivnost.
Zavedamo se, da le profesionalno nudene računovodske storitve in kakovostno svetovanje pripomorejo k vaši večji uspešnosti, vaša uspešnost pa pomeni tudi večji obsega našega poslovanja. Dobri medsebojni odnosi in razvoj obeh pogodbenih strank so ključni za doseganje začrtanih ciljev.
Tu smo, da vas razbremenimo nepotrebnih skrbi, za procese, ki niso primarna dejavnost vašega poslovanja.
S poslovnim partnerjem se pred začetkom vodenja računovodskih storitev sestanemo, preverimo obstoječo stanje pri poslovanju in vaše računovodske usmeritve. Sklenemo pogodbo o vodenju računovodskih storitev in se dogovorimo za obseg opravljenih nalog in določimo njihovo ceno, sklenemo načrt sodelovanja med računovodskim servisom in naročnikom in že lahko pričnemo s sodelovanjem.
Zamenjava računovodstva je popolnoma enostavna in za vas neobremenjujoča. Računovodski servis lahko zamenjate kadarkoli in ni potrebe, da bi z menjavo čakali na konec poslovnega leta, če vam to dopušča odpovedni rok pogodbe o vodenju računovodskih storitev s starim računovodskim servisom.
Da poslovanje steče nemoteno vam ob začetku poslovanja pripravimo pooblastila za oddajo dokumentov na Davčno upravo Republike Slovenije, Agencijo Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve po potrebi pa tudi pooblastilo za komunikacijo z vašo poslovno banko in drugimi institucijami.
Za več dodatnih informacij smo vam na voljo preko naslednjih kontaktnih podatkov:
info@primaracunovodstvo.si
www.primaracunovodstvo.si
051/866-668
Z veseljem pa se z vami tudi osebno srečamo in skupno poiščemo rešitev za boljši uspeh vašega poslovanja.
Storitve
Lokacija
Storitve opravljamo po celotni Sloveniji: