Da, upravljanje odnosov s strankami lahko razdelimo na različne tipe. In sicer, strateški, operativni, analitični, kolaborativni oziroma sodelovalni in pa platforma podatkov o strankah.
Strateški crm je osredotočen na razvoj poslovne kulture, osredotočene na stranke. Operativni crm je sestavljen iz treh glavnih komponent, ki so avtomatizacija prodajnih sil, avtomatizacija trženja in avtomatizacija storitev. Se pravi, ima primarni cilj, da integrira in avtomatizira prodajo, trženje in podporo strankam. Te sistemi imajo običajno nadzorno ploščo, ki omogoča podjetju, da dostopa do informacij o porabnikih, pretekli prodaji in tako naprej, pri vsem tem pa povzema odnose med porabniki in podjetjem. Analitični crm ima glavno nalogo, da analizira podatke o porabnikih, ki so zbrani na podlagi več različnih virov, ter jih predstavi tako, da vodje podjetij ustrezno in kvalitetno informira, da lahko sprejemajo bolj informirane odločitve. Analitični crm pri zbiranju podatkov uporablja različne tehnike. Na primer, podatkovno rudarjenje, korelacije in prepoznavanje vzorcev za analizo podatkov o proabnikih in podobno.
Kolaborativni oziroma sodelovalni crm ima primarni cilj, da vključi zunanje zainteresirane strani, kot so, na primer, dobavitelji, prodajalci ali distributerji, in deli informacije o porabnikih med skupinami oziroma oddelki in organizacijami. Kot primer lahko omenimo povratne informacije, ki jih zbere na podlagi klicev tehnične podpore, to pa bi lahko pomagalo pri smernicah za trženje izdelkov in storitev za neko določeno stranko v prihodnosti.
Cdp, oziroma platforma podatkov o strankah ali podatkovna platforma o strankah (ang. customer data platform), je računalniški sistem, ki ga uporabljajo marketinški oddelki v podjetjih. Zbira podatke o posameznih ljudeh, na podlagi različnih virov v eno bazo podatkov, s katero lahko komunicirajo drugi programski sistemi.